Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

En riktig bra dag!

Av Sofia Andersson - 10 maj 2014 20:38

Det blev en riktigt fin lördag. :) Jag har hunnit med mycket, dock har vi en massa tvätt som ska vikas men det kan jag göra imorgon kväll när ungarna är vakna. Då kan de ta reda på sina högar på en gång. Med tanke på mitt humör sista dagarna har detta varit en relativt lugn och bra dag (med tanke på allt jag gjort). Jag har inte känt mig lika nere och full med bekymmer som tidigare. Jag har till och med glömt ångesten över tentan (som jag känner på mig att jag inte klarat) men nu är det kväll, jag kan stanna upp och då hinner jag tänka. :( Typiskt. Fast jag är ändå inte lika fullt bekymrad. Det har varit fullt upp här hemma idag då Daniel har hälsat på. Jättekul. Vi har grillat, pratat och umgåtts. Yes, det blev grillat trots regn, kyla och gråväder. Jättegott. Ett tag var vi ute med alla fyra coonisarna också samt Marlene och Kim. Det var trevligt och roligt att träffa Aramis igen, Dessie var dock inte lika imponerad. Fräste och morrade. Dan och Daniel har spelat en massa NHL efter att jag intervjuat Daniel och sedan har jag transkiberat intervjun. Japp, nu kan jag även stryka det på min ATT göra lista. Jag har emellanåt kunnat njuta av lite ledigt idag, och jag som knappt visste vad det var. Nu till exempel ligger jag på soffan och myser med Dessie i väntan på Eurovision song contest. Jag ska väl glo på skitet och spela spel på telefon medans. Jag har fått nog av studierna för idag (ska plugga imorgon hela dagen) så jag tänkte unna mig en pluggfri kväll. Så det så. Nu gick Dessie och Fredrik kom hem (han har varit ute hela dagen, sen han kom hem vid tre tiden) så jag ska väl göra mig redo. Här ska fixas fram lite tilltugg och sedan ska jag krypa ner under filten i soffan. Ha en trevlig kväll! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Andersson - 1 juni 2014 19:27


Taskig tajming!

Av Sofia Andersson - 16 maj 2014 08:53


Men vad gör de om 100 år, både fattig som en student och en uttråkad (less) sådan. Jag ska fixa med min individuella uppgift i helgen så den blir klar någon gång. Roligare helg än så blir det nog inte för mig. Finns nog inte mycket annat att göra hel...

Av Sofia Andersson - 15 maj 2014 09:24


Signalfel hit och signalfel dit. Sitter fast i skogen någonstans mellan Mehedeby och Marma (vi rullar sakta men säkert in till perrongen i Marma nu). Det går inte så fort. Det är tur att jag inte har bråttom till någon tenta eller föreläsning idag. M...

Av Sofia Andersson - 14 maj 2014 22:32


Då var allt som 'vanligt' igen, eller nästan som vanligt. Lite speciellt är det allt. <3 Dessie kan ju faktiskt vara dräktig om än det inte är helt klart (de tar ju lite tid) så vart det iallafall minst 8 fullbordade parningar om inte fler. Men nu...

Av Sofia Andersson - 13 maj 2014 19:29


Jaaaaaaaaaa, duktigt DESSIE! :) Äntligen. Hon släppte till, till slut och lät Aramis komma nära, riktigt inpå och hon har nu blivit parad ett antal (minst 4-5) gånger. Det tog bara två dagar. Han lyckades. Så vem vet. Troligtvis så kommer det små kur...

Presentation

Sofia heter jag och välkommen till min blogg om hälsa, träning, plugg, familjeliv och allt annat som hör till mitt liv. Jag är 32 år och läser till Hälsopedagog på Högskolan i Gävle. År 2006 blev jag mamma till en fantastisk tjej vid namn Fanny och sommar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards